29 July 2010

New squad regulations for this season

Arsenal telah mempostkan tentang syarat terbaru EPL musim depan dengan memberitahu skuad sedia Arsenal sekarang ini mempunyai 26 pemain dengan 13 daripadanya boleh dikira sebagai home grown dan 7 daripadanya bawah 21 tahun.. Dalam kenyataan tersebut juga ada memberitahu beberapa pemain U-21 mungkin akan digugurkan dari 25 pemain skuad utama EPL musim depan..

Ianya untuk memberikan peluang kepada pemain yang lebih berusia.. Atikah rasa Aaron Ramsey mungkin akan melihat namanya digugurkan.. Namun disebabkan syarat tersebut membenarkan pasukan memilih sebanyak mana pemain berusia bawah 21 tahun, jadi Ramsey masih boleh beraksi untuk kempen EPL musim depan walaupun tidak tersenarai.. Sila ke link ini untuk kenyataan lanjut..

Menurut ejen Serdar Tasci, beliau yakin yang perpindahan Tasci ke Arsenal masih boleh menjadi kenyataan walaupun benar Arsenal ada melakukan perbincangan dengan VFB Stuggart tetapi Wenger masih belum membuat sebarang tawaran untuk mendapatkan bintang muda pertahanan yang klausa perpindahan di dalam kontraknya bernilai 18.5 juta pound..

Namun Wenger dilihat lebih berminat untuk membawa masuk Metersacker berbanding Tasci dan Atikah sendiri mengakui lebih suka melihat Metersacker menyertai Arsenal berbanding Tasci memandangkan Metersacker jauh lebih berpengalaman, berbadan tegap dan tinggi.. Sesuatu yang kurang di bahagian pertahanan Arsenal..

Atikah akan postkan lagi sebarang rumours perpindahan terbaru Arsenal yang mana menarik dan yang mana masuk akal Wenger akan melakukan perpindahan tersebut akan Atikah postkan sebaik ada sebarang berita baru.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment