11 July 2010

No move for Gourcuff or Ozil

Arsene Wenger telah menafikan khabar angin yang beliau akan membuat tawaran kepada pemain tengah Bordeaux, Yoann Gourcuff.. Ini merupakan satu petanda yang Cesc Fabregas akan kekal di Arsenal musim depan selepas Wenger dijangka akan bertemu dengan presiden baru Barcelona untuk membincangkan tentang perpindahan Cesc Fabregas..

Dengan Barcelona kini pening dengan masalah hutang yang melanda mereka.. Barca mengakui mereka tidak akan memecahkan tabung mereka untuk mendapatkan Cesc Fabregas.. Pertemuan tersebut dijangka menyaksikan Wenger dengan pantasnya menolak sebarang tawaran untuk mendapatkan kapten pasukannya yang cukup frust berada di kerusi simpanan Sepanyol sekarang ini..

Wenger juga mengakui yang dia cukup berpuas hati dengan jentera tengahnya sekarang ini.. Adakah ini bermaksud yang Wenger tidak akan menandatangani Joe Cole ataupun sebenarnya Wenger dah sain Joe Cole so dia tidak perlukan lagi seorang pemain tengah kreatif?? Hmm.. Atikah pun x tahulah.. Ini komen Wenger tentang Gourcuff..

"We are not interested [in Gourcuff] and we were never contacted.. He's a player I like a lot, but we are sufficiently covered in midfield.." Marouane Chamakh pastinya frust tidak dapat berkerjasama kembali dengan bekas rakan sepasukannya itu.. Relax Chamakh.. Fabregas merupakan perancang gerak terbaik dunia dan dia akan pastikan kau jaringkan sabanyak gol yang boleh..

Kepada sesiapa yang berharap mahu melihat Mesut Ozil ke Arsenal.. Lupakan sahajalah buat masa sekarang ini.. Ozil yang kontraknya berbaki setahun bersama Werder Bremen telah menengaskan yang dia mahu menghormati kontraknya bersama Werder Bremen.. Namun dalam masa yang sama juga kalau Ozil nak blah pun x mungkin dia akan join Arsenal..

Dia lebih berminat untuk menyertai Manchester United mahupun Chelsea yang turut sama mahukan tandatangannya.. Dalam pada itu Campbell kini menjadi buruan hangat di antara Sunderland, West Ham dan juga Celtic dan dalam masa yang sama juga Wenger turut berminat untuk mengekalkan lagenda Arsenal itu untuk kempen musim depan..

Tetapi Campbell telah menegaskan yang dia hanya akan membuat keputusan tentang masa depannya sebaik sahaja dia pulang daripada bulan madunya bulan depan.. Namun spy Atikah telah memberikan laporan yang Celtic semakin hampir untuk mendapatkan tandatangan Campbell.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment