17 July 2010

No bid for Samir Handanovic

Cesc Fabregas akan terus kekal di Arsenal dan beberapa jam selepas Barcelona menyerah kalah dalam perjanjian untuk mendapatkan Cesc Fabregas.. Barcelona telah membawa masuk pemain tengah Sevilla Adriano Correia.. Jadi sah-sahla Fabregas akan kekal seperti mana Atikah dan spy Atikah beritahu semalam..

Okey mari kita berparti tentang perkara ini!!!!!!!! Hahah.. Okey jadi Atikah harap mulai sekarang ini kita x payah bercakap langsung pasal Fabregas akan ke Barcelona.. Buat masa ini apa kata kita tengok dulu macam mana team perform sebelum bermulanya saingan musim depan.. Tapi Atikah x nak bincang pasal tu dalam artikel nie.. Atikah nak bagitahu tentang rumours Arsenal nak dapatkan Samir Handanovic..

Buat masa ini rumours yang Arsenal mahu mendapatkan tandatangan penjaga gol nombor satu Slovenia dan Udiniese ini hanyalah rumours.. Ejen Handanovic telah memberitahu yang tiada sebarang tawaran daripada Arsenal untuk kliennya.. Dan dia juga menegaskan yang Handanovic akan tinggalkan Udiniese jika kelab besar mahukannya dan Arsenal termasuk dalam golongan tersebut..

"No, absolutely not.. I received a couple of calls from colleagues in Italy asking me about Arsenal, but the rumours are wrong because I have not received any phone calls from the club.. Nobody from Arsenal has called me and I checked with Udinese and they told me nobody from Arsenal had called them.. In this case I would say the rumours were rubbish.."

"He is a top class goalkeeper and Arsenal is looking for a top goalkeeper, but I cannot confirm that they are interested.. It is quite clear that to move away from Udinese it would have to be a top club, and I would say there are only eight clubs who he would want to sign for, and Arsenal is a top club.."

Okey itu sahaja cerita untuk hari ini.. Atikah harap skuad Arsenal malam ini akan beraksi cemerlang tanpa bantuan Cesc Fabregas dan Van Persie iaitu dua tonggak utama Arsenal semasa beraksi perlawanan pertama pra musim menentang Barnet malam ini.. Atikah akan beritahu keputusannya jika Atikah tiada hal dan tidak ke mana-mana.. Adios!!

2 comments:

Unknown said...

Fuhh... lega kalu fabregas tak pergi.. atikah.. lekas2 laa post match preview preseason bertemu barnet.. adios atikah..

18.7.10
shahril said...

arsenal menang 4-0 lawan barnet....

19.7.10

Post a Comment