23 July 2010

Campbell set to stay

Sol Campbell dilaporkan akan terus kekal semusim lagi di Arsenal walaupun beliau turut ditawarkan kontrak oleh pasukan lain.. Dengan Wenger telah menegaskan yang pintu ke Arsenal masih terbuka untuk Campbell yang akan membuat keputusan sebaik pulang dari bulan madu bulan depan, Campbell dilaporkan mahu terus kekal di Arsenal..

Ianya pastinya mengembirakan fans Arsenal jika Campbell terus kekal di Arsenal kerana pengalamannya cukup berguna untuk pemain muda Arsenal serta aksinya di tengah padang juga masih sebaik dahulu lagi.. Atikah akan terus mengawasi sebarang berita tentang Campbell..

Sementara itu Wenger memberitahu yang kecederaan pangkal paha yang di alami Nicklas Bendtner dan Denilson tidak serius.. Namun mereka berdua masih belum boleh menjalani latihan penuh..

Dengan Eduardo telah disahkan sebagai pemain Shakhtar dan sudah pun menjalani latihan bersama mereka.. Wenger telah membuat keputusan yang tiada sebarang penyerang baru akan masuk untuk mengisi kekosongan Eduardo selepas terdapat beberapa khabar angin yang Wenger mungkin akan membeli penyerang baru..

Namun Atikah merasakan Wenger mungkin akan memanggil penyerang daripada skuad simpanan untuk mengisi kekosongan tersebut jika Wenger terfikir untuk masih mempunyai 6 orang penyerang di dalam senarai pilihannya..

Tentang pertahanan baru pula Wenger memberitahu tiada sebarang berita setakat ini.. Namun Wenger mengakui mereka masih mencari dan Campbell juga masih diberikan peluang untuk menandatangani kontrak lanjutan.. Atikah harap kalau Campbell dan pemain pertahanan baru hadir sekali pun..

Havard Nordveit yang beraksi cemerlang semasa 90 minit perlawanan menentang SK Sturm Graz yang lalu akan dipanggil menyertai skuad utama musim depan.. Kerana beliau cukup berkualiti untuk dipanggil skuad utama Arsenal.. Adios Amigos!!

0 comments:

Post a Comment