28 July 2010

Djourou injured lagi & Rosicky injured juga??

Johan Djourou injured lagi.. Djourou terpaksa di bawa keluar selepas terpaksa dibawa keluar selepas lebih kurang 25 minit beraksi.. Namun tiada siapa tahu apa sebenarnya kecederaan Djourou.. Serius ataupun tidak.. Namun jika serius Wenger mungkin terpaksa memikirkan meninggalkan Djourou dari 25 pemain skuad untuk kempen EPL musim depan..

Namun buat masa ini Wenger perlukan pertahanan baru walaupun beliau ada terfikir untuk memanggil Havard Nordtveit ke dalam skuad utama.. Kerana jelas sekali Djourou mudah tercedera selepas hampir setahun berehat.. Sementara itu Rosicky yang patut beraksi awal pagi tadi memberikan tanda tanya kepada fans Arsenal..

Tomas Rosicky mungkin mengalami kecederaan selepas last minute Samir Nasri masuk mengantikan beliau.. Namun tiada siapa tahu adakah kecederaan Rosicky serius mahupun tidak.. Inilah yang Atikah x suka setiap musim.. Ada sahaja masalah kecederaan.. Bila ianya bermula selalunya ianya akan menjadi lebih serius..

Atikah harap kecederaan mereka berdua tidak serius untuk memastikan Arsenal tidak lagi bergelut dengan masalah kecederaan.. Keranan mahu akui ataupun tidak, masalah kecederaanlah menjadi salah satu faktor mengapa Arsenal gagal memenangi sebarang piala dalam tempoh 5 musim.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment