20 July 2010

Arsenal kem news

Arsene Wenger mengakui yang William Gallas dan Mikael Silvestre akan menandatangani kontrak bersama pasukan lain.. Namun masih belum ada jawapan tentang Sol Campbell yang masih belum membuat keputusan tentang masa depannya dan tawaran dari Arsenal masih terbuka untuk Campbell..

Sementara itu Wojciech Szczesny meluahkan ketidak inginannya untuk meninggalkan pasukan secara pinjaman sekali lagi selepas mahu mendapatkan tempat sebagai penjaga gol nombor 1 Arsenal selepas Wenger baru-baru ini mengakui yang tiada penjaga gol nombor 1 untuk Arsenal buat masa ini.. Namun jika Szczesny tewas dalam persaingan tersebut dia tidak menolak kemungkinan kembali meninggalkan pasukan secara pinjaman..

"I want to fight for my place, whatever that means.. I don't want to give up my place at Arsenal to go on loan.. I went on loan last year, I have proved that I can do a job for Arsenal and now I want to see if I can really do it.. If I get a chance to prove myself as an Arsenal No 1 then I will take my chances but I just want to get as many chances as I can and show everyone what I am made of.."

"I think everybody has got the same target for the pre-season and that is get your place in the team and that is exactly what I am doing.. If I don't have a chance to get regular football at Arsenal then I will have a chat with the boss and maybe they will put me on loan.. But at the moment I am only focused on Arsenal.."

Sementara itu Wenger dilaporkan bersedia memecahkan rekod pembelian pemain Arsenal selepas dilaporkan bersedia membuat tawaran sehingga 18 juta pound untuk mendapatkan tandatangan pemain pertahanan Everton, Phil Jagielka.. Tawaran Arsenal yang dilaporkan sekitar 14 juta pound sebelum ini dilaporkan telah ditolak Everton..

Atikah akan terus mengikuti perkembangan ini dan jika ada apa-apa berita terbaru Atikah akan postkan secepat mungkin.. Okey sementara itu di atas ini ialah jersi penjaga gol baru musim 2010/2011 bersama-sama jersi penjaga gol yang dipakai Szczesny pada gambar di atas.. Sementara itu terima kasih kerana Atikah x sangkan boleh sampai 1000 lebih pengunjung di blog Atikah ini..

Jutaan terima kasih Atikah ucapkan.. Atas sokongan padu anda Atikah berjanji akan cuba sedaya upaya Atikah untuk memberikan maklumat tepat dan terperinci pada setiap berita terkini Arsenal dan juga cuba postkannya secepat yang mungkin.. Adios Amigos!!

3 comments:

Unknown said...

Go Atikah.. mungkin statik tu termasuk laa aku sekali.. hehe.. blog ini harus kekal selagi masih ada pngikut setianya.. mcm kami, teruskan usaha atikah.. kami sentiasa menntikan berita terbaru dari Kem Arsenal.. in arsene we trust..

20.7.10
ErwanBlog.com said...

Blog atikah mmg best!!

21.7.10
shahril said...

saya sokong...blog atiqah mmg best..setiap minggu dan setiap hari saya tunggu blogspot atiqah yg byk update dan informasi terkini ttg pemain arsenal...your are deserve to be the gunner....blog atiqah no 1 di malaysia and in the world....tahniah.....

21.7.10

Post a Comment