13 July 2010

Cesc Fabregas kena pranked

Cesc Fabregas dikenakan semasa meraikan kejayaan Sepanyol menjulang Piala Dunia di Madrid, Sepanyol selepas Carlos Puyol dan Gerard Pique memakaikan Fabregas jersi Barcelona di hadapan 200 ribu penonton.. Fabregas yang malu dengan pantas cuba membuka baju tersebut selepas sebelum itu menghadiahkan kejayaan Sepanyol memenangi Piala Dunia kepada Arsenal..

Pranked tersebut diketuai oleh penjaga gol Liverpool yang pernah dikaitkan berhijrah ke Arsenal musim panas ini iaitu Pepe Reina yang bertindak sebagai unofficial pengacara.. Sementara Puyol dan Pique melengkapkan pranked tersebut dengan memakaikan Fabregas jersi Barcelona..

Atikah agak kecewa dengan perangai pemain Sepanyol.. Kerana ini bukanlah masa yang baik untuk mengenakan Fabregas dengan menyarungkannya jersi Barcelona.. Namun reaksi Fabregas jelas melegakan Atikah kerana jelas sekali Fabregas agak kurang senang dengan jenaka tersebut..

Atikah masih dapat merasakan yang Fabregas masih komited kepada Arsenal dan masih menghormati Arsenal.. Atikah postkan video tersebut di bawah ini dan ini pula translate apa yang Reina katakan.. Adios Amigos!! In Fabregas We Trust..

Reina: he doesn't want to call him "spellbound"
Reina: Where is Cesc?
Reina: Come here
Reina: A round of applause for him
Reina: With number 10
@boylealmighty
Reina: He has the heart....
Reporter: It's barça's shirt!
Reina: For the future of barça. For the future of Spain.... Ceeeeesc.....!!
People: Fabregas!!

7 comments:

kareem said...

mcm haram jadah punyer perangai...Kalau aku presiden Barcelona, aku dah gantung 2 ekor sial tuh

13.7.10
atikah said...

kareem.. sbnrnya lagi seronok si presiden barcelona tu.. dia tu nk sangat kat si fabregas tu smpi x faham2 lagi yg wenger dan arsenal x akn jual fabregas walau diberikan segala wang dalam dunia nie.. silap2 presiden barcelona tu yg suruh pique ngan puyol buat mcm tu..

13.7.10
ErwanBlog.com said...

bodoh pny perangai pemain defender barca ni..xsekolah lg rasenyer..

13.7.10
zizie said...

Bercelona dah tak ada cara lain nk pujuk febregas.Ade Mereka paksa febregas pakai baju bercelona.Bangang punya bercelona!!!
fan arsenal ahu yg feb masih sayangkan Arsenal lagi.

13.7.10
shahril said...

aku sokong cadangan korang...apa kejadahnya bercalona sampai mendesak fabregas mmakai jersey barca....i hate barca....korang sokong x???barca fikir teamnya tu kuat sgt ke??kita punya team arsenal lagi hebat....ada chamkh,V.persie,bentner,vela,eduardo dn dibantu fabregas,nasri,arshavin,walcott,rosicky,diaby,aoran ramsey,eboue,denilson dan pertahanan yg kuat seperti clichy,sagna,veermalen,campbell,johan djoure dan yg terbaru laurent kosicky..dan yg terbaru....tunggu pengesahan wenger ttg pemain baru yg bakal dibawa masuk ke arsenal???betul x atiqah??

14.7.10
PeRoT said...

dulu fan barca wat kt henry...skrg player dia plak wat kt kapten kita..hampeh...

14.7.10
atikah said...

dasar pasukan x bermoral dan x respect langsung.. atikah dengar yg arsenal tgh2 cari bukti untuk ambil tindakan terhadap barcelona.. lebih2 lagi lepas mereka paksa fabregas pakai jersi barca..

14.7.10

Post a Comment