29 July 2010

Cristian Zapata mahu ke EPL

Cristian Zapata memberikan lagi pening kepala untuk Arsene Wenger selepas mahu berhijrah dari Itali ke England.. Wenger dahulu pernah mengakui yang beliau cukup mengkagumi pemain pertahanan Colombia berusia 23 tahun ini.. Adakah Wenger akan memikirkan kemungkinan membawanya ke Arsenal dan mengetepikan Mertesacker??

Zapata memang bagus.. Beliau cukup selesa menggunakan kedua-dua belah kakinya.. Namun sejujurnya Atikah lebih gembira jika Mertesacker yang di beli Wenger.. Alasannya mudah kerana Mertesaceker tinggi dan berbadan tegap x lupa juga berpengalaman dan terjahan-terjahan bersihnya amat diperlukan bahagian pertahanan Arsenal..

Jadi siapa pilihan anda?? Per Mertesacker, Serdar Tasci ataupun Cristian Zapata?? Atikah pilih Mertesaceker.. Kerana Mertesacker merupakan pertahanan yang cukup diperlukan benteng pertahanan Arsenal.. Dan Mertesacker mampu mengukuhkan barisan pertahanan Arsenal yang sudah sedia mantap ini.. Adios!!

P/S: Jangan lupa undi di ruangan undian anda.. Siapa pilihan anda pemain pertahanan yang perlu di bawa masuk Wenger.. Mertesacker, Tasci ataupun Zapata??

2 comments:

Sazly Salfarina said...

Sudah semestinya Per Mertesacker. Keupayaan beliau dah terselah semasa World Cup hari tu...

30.7.10
sab said...

metesacker..terbaik sbb clean marking
tggi n tegap
n bonus tambahan ialah hensem..menambahkan lg kehenseman kelab Arsenal.. <3

30.7.10

Post a Comment