25 July 2010

Kenyataan bodoh daripada Iniesta

Andres Iniesta masih belum give up untuk memastikan Fabregas ke Barcelona dan membuatkan fans Arsenal membencinya supaya perpindahannya ke Barcelona lebih cepat untuk berlaku kerana Iniesta mengakui Fabregas masih kekal kerana fans Arsenal cukup rapat dengannya dan juga atas faktor kasih sayang dan hormatnya terhadap Arsenal..

Namun bab yang paling Atikah marah ialah bila dia keluarkan kenyataan yang selepas dia menang piala dengan Arsenal musim baru ini dia akan menyertai Barcelona.. Atikah akui Fabregas berjanji akan memenangi sesuatu dengan Arsenal sebelum meninggalkan Arsenal namun jika Arsenal dah menang sesuatu mengapa pulak dia nak cepat-cepat kembali ke Barcelona??

Faktor Fabregas nak berhijrah ialah kerana Arsenal x memenangi apa-apa sementara Barcelona pulak menang banyak piala.. Kalau semata-mata dia nak pulang ke Barca untuk main sahaja tanpa peduli menang sesuatu, lebih baik dia pulang ke Barca masa umur dia dah 30 tahun.. Terus saja gantung boot di Nou Camp iaitu kelab pertama dalam kariernya..

Inilah masalahnya.. Media dan pemain Barca semuanya berkomplot untuk memburukkan nama kapten pasukan Arsenal ini.. Sekarang ini apa yang perlu kita buat ialah bila dengar rumours ini ialah endahkannya.. Kerana anda semua tahu yang Fabregas akan terus kekal terutama sekali Fabregas dah menang Piala Dunia.. Pastinya dia mahu Arsenal memenangi sesuatu musim baru nanti..

Walau apa pun kenyataan dari pemain Barca.. Kita jangan hiraukannya.. Kerana objektif mereka ialah untuk mendapatkan Fabregas dengan apa cara sekali pun.. Mungkin sebab Fabregas kata tidak untuk kembali dalam masa terdekat ini.. Mereka terpaksa membuat fans Arsenal membencinya supaya perpindahannya ke Barcelona cepat berlaku..

Apa-apa pun ingat ini WE ALL HATE BARCELONA!!! IN FABREGAS WE TRUST!!!!

4 comments:

Unknown said...

tak paham betul aku ngan media dorang dan staff barca sehingga ke pemain, dorang ni dah hilang keyakinan ke ngan pemain yg sedia ada skang sampai nak cuba merampas hak milik org lain..adeh

25.7.10
Firestarter said...

paling x bole belah kenyataan Xavi..
Fabregas hanyalah " on loan " dri Barca..
kepala bapak die...

25.7.10
sab said...

bodoh tahap puaka xavi ni..sume pemain2 barsuck ni dh cam org gila meroyan.btl2 tak respek hak org..

26.7.10
hazuan said...

mmg barca x ada pemain yg bagus pun...tu yang dia org nk sangat ngan fab4 tu....

27.7.10

Post a Comment