07 July 2010

Pre season training picture

Arsenal telah memanggil semua pemain Arsenal yang tidak ke Afrika Selatan untuk kembali menjalani latihan pra musim.. Di mana buat pertama kalinya Chamakh berlatih bersama rakan sepasukan barunya.. Jack Wilshere juga turut serta kembali berlatih dengan rakan sepasukannya selepas menamatkan pinjamannya yang cemerlangnya di Bolton..

Mereka turun berlatih tanpa pantauan Wenger yang masih berada di Afrika Selatan.. (Ianya menjawab soalan mengapa Koscielny masih belum didedahkan sebagai pemain Arsenal dan terpaksa berlatih bersama skuad simpanan).. Atikah dapat melihat yang Chamakh sudah ada rakan baik iaitu Samir Nasri apabila mereka lebih kerap berlatih bersama..


4 comments:

shahril said...

hemsem gila chamakh.....x sabar tunggu chamakh mmengegarkan gol bersama arshavin.....

7.7.10
atikah said...

sekali tengok Chamakh nie macam si Cristiano Ronaldo pun ada..

7.7.10
a-agcs said...

Mmg Chamakh dipanggil Cristiano Ronaldo di Maghribi.. :) style dia bawa bola sebijik Ronaldo.. :) Suatu masa dlu, CR pernah bagitau yang dia minat utk bersama Arsenal tetapi disebabkan Alex Ferguson adalah rakan baik Queiroz (Waktu tu jd coach utk Sporting Lisbon), jd Queiroz lebih berminat utk menjual kpd Man Utd.. Tapi kini Arsenal tak dpt CR, cuma dpt klon CR.. okay la tu :)

7.7.10
zizie said...

wahhh nk tengok chamakh bergegar musim depan.pasti meletop di arsenal

9.7.10

Post a Comment