03 August 2010

5 tonggak bakal terlepas aksi di Poland

Arsene Wenger telah mengesahkan yang Fabregas dan Van Persie yang akan kembali 5 Ogos ini akan terlepas aksi terakhir persahabatan pra musim Arsenal selepas Wenger juga mengakui beliau sedang mempertimbangkan untuk turut mengugurkan dua tonggak utama ini semasa perlawanan pembukaan EPL di Anfield untuk memberikan rehat yang secukupnya kepada mereka..

Wenger juga mengesahkan yang Alexander Song akan terus diketepikan selepas masih mengalami kecederaan.. Sementara Diaby dan Denilson dalam keraguan untuk beraksi hujung minggu ini menentang Legia Warsaw.. Namun berita baiknya tiada kecederaan terbaru melanda skuad Arsenal..

Laurent Koscielny yang beraksi cemerlang semasa debutnya di stadium Emirates dipuji kemungkinan bakal gandingannya musim depan iaitu Thomas Vermaelen yang menyifatkan rakan sepasukan barunya ini cukup bijak dan pantas ini.. "Laurent is tough, he's not so tall but goes for the close marking style.."

"He's a clever player, quick over the ground, quick with his feet and looks to be the complete defender.. I think we can work together well, he's right-footed and it's often better to play one left-footed and one right-footed defender together.. That's the boss's choice.. With Johan [Djourou] too we are three quite similar defenders - we all like to mark tightly.. Johan is big of course, but myself and Laurent aren't as tall but we all look to play with our feet, and we are all quick.. We are all quite similar so we should be able to work together well.."

Bacary Sagna pula memujia kemampuan kedua-dua rakan sepasukan barunya apabila menyifatkan pembelian baru ini cukup amazing.. "The new signings are amazing.. I knew them both from France and I am not surprised to see them playing as they are.. They are very confident and are very settled already which is good for them and the team.."

"Chamakh can make the difference because he is a good player, can keep the ball and score great goals.. It will be very important to have a player like that in front of goal.. I will trust him with the ball because he can keep it quite easily and it will give us a chance to come and support him.. He looks like [Emmanuel] Adebayor – they are both very good in front of goal and it’s a good thing for the team.."

Ya mungkin Chamakh lebih kurang macam Adebayor.. Tapi Atikah harap Chamakh tidak akan sesekali jadi seperti Adebayor.. Bila prestasi merudum salahkan kecederaan dan fans.. Bila nak blah dari Arsenal main macam budak sekolah (budak sekolah main lagi bagus).. Chamakh sebelum ini menegaskan yang beliau bukanlah penyerang yang tamak.. Beliau menegaskan beliau akan cuba untuk memastikan pemain lain turut menyinar..

Sementara itu spy Atikah baru sahaja menyampaikan berita yang Alexander Hleb berkemungkinan akan menaikkan kemarahan fans Arsenal apabila sedang berkira-kira untuk kembali ke England (negara yang menurut Hleb bising) dengan memilih musuh paling dibenci fans Arsenal Tottenham Hotspurs..

Fans Arsenal masih cuba untuk memaafkannya selepas sering mengkritik Arsenal dan pernah beberapa kali memujuk Fabregas kembali sebelum mengakui beliau menyesali meninggalkan Arsenal dan turut merayu kepada bekas rakan sepasukan dan rakan baiknya, Fabregas supaya terus kekal di Arsenal..

Namun jika Hleb yang sah2 akan diboo fans Arsenal seperti diterima Flamini 3 hari lepas jika kembali ke Emirates Stadium, pastinya akan muncul sebagai nombor dua bekas pemain paling dibenci fans Arsenal selepas Adebayor yang pastinya akan terus kekal di posisi tersebut buat satu tempoh yang lama selepas sanggup berlari satu padang untuk meraikan golnya semasa menentang Arsenal..

Atikah rasa kalau Hleb mahu elakkan dibunuh fans Arsenal baik jangan sesekali berpindah ke Spurs selepas sewaktu kau tinggalkan Arsenal dulu marahkan suasana bising di London untuk menjadi faktor utama kau meninggalkan Arsenal walaupun hakikat sebenarnya kau blah dari Arsenal untuk dapat gaji yang lebih lumayan di Barca..

Cukuplah tu Hleb.. Dah penat Atikah nak mengamuk dengan kau.. Apa-apa pun Atikah rasa untuk keselamatan kau baik kau stay jauh dari kelab yang bernama Tottenham Hotspurs ataupun negara yang dikenali sebagai England memandangkan kau cakap sebab kau blah dari Arsenal sebab kau nak tempat sunyi sementara London pula bising.. Adios!!

1 comments:

zizie said...

LETAK KAT DALAM HUTAN JE DIA NI.

3.8.10

Post a Comment