09 August 2010

Loan Watch: Freeman nets debut goal

Luke Freeman, penyerang sensasi skuad simpanan Arsenal berusia 18 tahun yang kini dipinjamkan ke kelab League One, Yeovil Town membuktikan keupayaannya di hadapan gol apabila menjaringkan gol kemenangan untuk kelabnya pada perlawanan pertama League One yang juga debutnya untuk Yeovil semasa menang 2-1 ke atas Leyton Orient..

Freeman merupakan seorang penyerang yang cukup bagus dan beliau mungkin mampu mengegarkan skuad utama pada masa hadapan jika berjaya mengekalkan prestasinya dan improve pada setiap musim.. Atikah cukup mengikuti perkembangan penyerang muda ini kerana bagi Atikah beliau cukup berbakat besar..

Sancjez Watt seorang lagi prospek masa depan Arsenal yang dipinjamkan ke kelab Championship, Leeds United berada di pasukan yang kalah selepas Watt yang beraksi sebagai pemain sayap gagal membantu pasukannya Leeds United daripada tewas 2-1 kepada Derby County..

Mulai musim ini Atikah akan berikan perkembangan terkini pemain Arsenal yang dipinjamkan ke kelab yang lain memandangkan mereka mungkin suatu hari nanti akan mengegar atau muncul sebagai tonggak utama skuad utama pada masa hadapan.. Jadi lebih baik kita perhatikan mereka mulai sekarang untuk mengetahui sama ada mereka bersedia ataupun tidak.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment