05 August 2010

Champions League Draw

Aduh dah berapa kali dah Atikah lupa nak postkan pasal nie.. Ialah hari ini Atikah giler punya happy dan x boleh nak fikir sebabnya gembira tengok Fabregas yang jelas happy kembali ke pangkuan pasukan dan penyanyi kegemaran Atikah baru sahaja releasekan single terbarunya hampir dua minggu lebih awal..

So kepala Atikah nie x berapa betul sangat.. Bila marah, kecewa dan terlalu happy memang Atikah akui, Atikah akan jadi gila sikit.. So sebelum Atikah lupa sekali lagi, esok (Jumaat, 6 ogos 2010) merupakan hari Champions League Draw akan mengambil alih selepas tamatnya pusingan kelayakan Champions League..

Astro ESPN saluran 812 akan menyiarkan pengundian ini secara langsung pada pukul 6.00 petang.. Jadi jangan lupa untuk menyaksikannya.. Dan satu lagi Atikah mungkin tidak akan postkan berita pada hari jumaat dan sabtu sebabnya Atikah ada hal.. Dan x pasti sama Atikah dapat selitkan masa untuk menulis blog..

So sebaik segala hal selesai Atikah akan cover balik apa yang Atikah terlepas.. Atikah yakin beberapa blog lain dan beberapa pengunjung blog ini akan berikan beberapa berita tentang kem Arsenal sepanjang ketiadaan Atikah.. Jadi jangan risau Atikah akan kembali postkan post match Arsenal VS Legia Warsaw kalau segala masalah selesai.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment