23 August 2010

Arsenal set to complete Squillaci move

Arsenal semakin hampir untuk melengkapkan perpindahan pertahanan berusia 30 tahun Sevilla, Sebastien Squillaci selepas Arsenal dan Sevilla akhirnya mencapai kata persetujuan untuk harga berjumlah sekitar 6.5 juta pound untuk khidmat Squillaci.. Ianya telah disahkan sendiri oleh laman web rasmi Sevilla..

Squillaci terbang ke London awal pagi tadi iaitu malam waktu London untuk menjalani pemeriksaan perubatan sebelum menurunkan tandatangannya kepada kontrak selama 3 tahun.. Atikah merasakan jika tiada sebarang masalah yang berlaku, Arsenal akan memperkenalkan Squillaci selewat-lewatnya esok..

Berita ini pastinya mengembirakan fans Arsenal selepas terdapat sedikit keraguan yang Wenger mungkin tidak mengotakan janjinya untuk membawa masuk sekurang-kurangnya seorang lagi pemain.. Persoalan yang tinggal sekarang ini ialah, adakah Wenger akan membawa masuk penjaga gol baru selepas ini??

Atikah akan postkan berita terbaru sebaik ianya dilaporkan spy Atikah.. Atikah juga akan memerhatikan perkembangan pemeriksaan perubatan Squillaci.. Harap-harapnya tiada masalah dengan ujian perubatannya.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment