25 August 2010

Wilshere kembali ke England U-21 skuad

Fabio Capello telah membuang nama Jack Wilshere daripada senarai pasukannya untuk peringkat kelayakan Eropah bulan depan selepas membenarkan Stuart Pearce menyenaraikan nama Jack Wilshere untuk bersama skuad England U-21 bulan depan bersama-sama dengan rakan sepasukannya Henri Lansbury..

Keputusan ini jelas menaikkan kemarahan fans England selepas Wenger jelas sekali memberikan tempat untuk Wilshere di dalam kempen EPL untuk mengikut apa yang dimahukan Capello supaya Wilshere dan Gibbs beraksi lebih kerap jika mereka mahu mengekalkan tempat mereka di kem England dikekalkan..

Namun Kieran Gibbs dijangka akan terus mengekalkan tempatnya di dalam pasukan Senior England selepas cemerlang di dalam debutnya dan disisihkan Stuart Pearce dalam senarai skuadnya untuk kempen kelayakan Eropah U-21 (harapnya macam tulah).. Nico Yennaris sertai Benik Afobe dipanggil skuad U-19 England..

Begitu juga dengan Emmanuel Frimpong namun nama beliau terpaksa diketepikan selepas mengalami kecederaan semasa berlatih bersama-sama rakan sepasukannya minggu lepas dan terpaksa disisihkan mungkin selama 6 ke 9 bulan.. Dan akhir sekali Atikah masih belum boleh mengesahkan bila Squillaci akan disahkan menjadi pemain Arsenal selepas masih belum ada sebarang sesi perkenalan.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment