26 August 2010

Denilson back and Squillaci now The Gunners

Arsene Wengermemberikan dua berita gembira hari ini selepas mengesahkan penantian fans Arsenal melihat kembali kelibat Denilson yang semakin merbahaya dengan rembatan jarak jauhnya dan semakin mengeluarkan sambanya telah pun berakhir selepas staf perubatan Arsenal memberikan lampu hijau untuk Wenger menurunkan Denilson hujung minggu ini menentang Blackburn..

Namun Bendtner, Nasri dan Ramsey akan terus diketepikan selepas masih menjalani proses pemulihan dari kecederaan masing-masing sementara Frimpong pula masih lama lagi untuk fans Arsenal menyambut kembali kehadiran semulanya untuk skuad utama Arsenal.. Koscielny akan turut serta beraksi hujung minggu ini selepas menamatkan pergantungan perlawanannya..

Berita kedua ialah penantian fans Arsenal untuk pemain pertahanan baru telah berakhir selepas Wenger mengesahkan yang kini Squillaci merupakan the gunners terbaru walaupun masih belum berjalannya lagi sesi perkenalan pemain baru.. Namun itu tidak menghalang Wenger daripada mengesahkan berita gembira ini..

Wenger telah mengesahkan yang Squillaci akan menjalani latihan bersama rakan sepasukan barunya esok namun beliau terpaksa menunggu mungkin sehingga minggu depan iaitu pada saingan Champions League untuk membuat debutnya selepas Wenger menafikan peluangnya untuk beraksi menentang Blackburn hujung minggu ini..

Atikah akan postkan temu ramah Wenger dan Squillaci selepas sesi perkenalan di jalankan dan selepas laman web rasmi Arsenal postkannya.. Namun apa yang pasti kini kita boleh bersorak kegembiraan kerana Squillaci kini sah milik Arsenal.. So welcome aboard Squillaci.. Adios Amigos!!

2 comments:

shahril said...

itu sudah tentu atiqah...kehadirannya sentisa ditunggu...bagi saya..kapten pertahanan arsenal adalah veermalen....dibantu sagna,clichy dan laurent kosicky....dengan berbekal pengalaman Squillaci...arsenal mampu menjulang epl musim ini..insyalaah....

mengenai steven taylor ??mcm mane pulak??

26.8.10
atikah said...

shahril.. pasal steven taylor tu atikah bagi cadangan je supaya wenger beli.. x de pulak cerita yg wenger pergi bid si taylor tu.. hmm.. ntahla sape yg wenger mungkin akn beli lepas nie..

27.8.10

Post a Comment