14 August 2010

Shay Given to Arsenal ??

Shay Given disisihkan Roberto Mancini walaupun telah kembali cergas dari kecederaan bahu yang dialaminya di stadium Emirates musim lepas.. Ini telah menguatkan lagi dakwaan kemungkinan Given akan menyertai Arsenal di mana Atikah akan suka hati menyambut kehadirannya kerana Given barulah penjaga gol bertaraf dunia yang telah berusia untuk memberikan tunjuk akjar kepada barisan penjaga gol muda Arsenal..

Namun jika benar Wenger berminat untuk mendapatkan tandatangan Given, Arsenal terpaksa bersaing dengan Celtic yang mengalami masalah serius di bahagian penjaga gol selepas Artur Boruc meninggalkan Celtic untuk ke Fiorentina.. Namun semuanya masih rumours.. Apa yang pasti tiada sebarang tawaran lagi dari Arsenal kepada Man. City untuk khidmat Given namun mungkin pernah kepada Joe Hart..

Atikah akan pastikan spy Atikah mengikuti sebarang berita terkini tentang rumours ini.. Jika ada sebarang berita terbaru Atikah akan postkan di sini.. Sebelum itu Atikah sahkan yang game Arsenal VS Liverpool esok di Anfield akan disiarkan pada Astro Supersport 3 iaitu saluran astro 817 pada pukul 10 malam.. Adios!!

3 comments:

Unknown said...

Jika diberi pilihan... Shay given, Almunia dan Joe hart.. sapa yg Atikah rasa sesuai untuk menjadi golkeeper Arsenal?? adios

14.8.10
atikah said...

jalie da.. kalau atikah lebih prefer hart.. masih muda dn x kurang hbtnya.. namun aksi di pentas tertinggi masih belum beliau buktikan lagi jadi itu mungkin akn menjadi mslh.. tapi kalau beli hart nk letak mana pulak si szczesny tu?? so atikah rasa baik given.. sbbnya dia x kurang bagusnya dan berpengalaman.. boleh beri tunjuk ajar kat keeper muda arsenal.. dan pasal si almunia tu atikah rasa dia patut kekal.. almunia tu bagus cuma x konsisten dn bila ada problem atau injury je die mudah buat kesilapan.. tapi overall almunia ttp bagus.. maybe kalau given join arsnl almunia leh jadi back up..

14.8.10
Unknown said...

Tgk persembahan City semalam pun mmg hart laa yg mmg layak jd man of da match, beberapa kali beliau menyelamatkan gawang city dari musuh tradisi Arsenal iaitu Spurs.. ni just bg pendapat akula.. 1st kompem Hart, 2nd bg aku lebih ngam Given, 3rd Almunia sbb aku rasa Almunia mcm cepat sgt goyah, mmg tak tenteram kalu tgk Almunia jd Last man Arsenal ler..adios

15.8.10

Post a Comment