12 August 2010

Latest Mark Schwarzer rumours

Berita terbaru tentang Mark Schwarzer ialah spy Atikah memberitahu yang Schwarzer mahu pulang ke London secepat yang mungkin selepas beraksi bersama Australia dalam perlawanan persahabatan untuk melakukan perjumpaan dengan Mark Hughes supaya membenarkan beliau pergi meninggalkan Fulham untuk menerima tawaran Arsenal..

Semalam Fulham telah menafikan yang Schwarzer telah meminta dilepaskan selepas dilaporkan Schwarzer menghantar email mahu meninggalkan Fulham untuk cabaran baru bersama Arsenal untuk beraksi di pentas eropah dan beraksi bersama kelab elit sebelum beliau mengantung sarung tangannya..

Namun segalanya masih rumours dan selagi Fulham tidak membuat kenyataan rasmi yang Schwarzer diletakkan di dalam senarai perpindahan selagi itulah ini hanya rumours.. Walau ianya berlaku sekali pun kita masih x pasti sama ada Wenger masih berminat membawa Schwarzer selepas Almunia dilihat kembali ke prestasi terbaiknya.. Adios!!

3 comments:

zizie said...

ape bende la arsenal ni.kejap nk beli,kejap tak nak.kiper ni bukan bagus sangat pun.amik keeper switzland gan keeper rusia tu lagi power

12.8.10
adHmtOtarO said...

ako rase baek dia naek taraf vito manonne lagi bgus..

13.8.10
Happiness said...

atikah aper no league ko
fantasy league

20.8.10

Post a Comment