15 August 2010

Pre Match : Liverpool VS Arsenal

Arsenal akan berkunjung ke Anfield hari ini untuk membuka kem en 2010/2011 dengan tanpa kelibat kemungkinan 8 pemain selepas Djourou, Bentdner dan Ramsey sah akan terlepas aksi pembukaan menentang Liverpool sementara Diaby, Denilson, Song, Fabregas dan Van Persie berada dalam keraguan kerana tidak cergas walaupun telah menjalani latihan penuh..

Dan dalam berita lain juga Wenger telah memberitahu siapa penjaga gol yang dipilihnya malam ini menentang Liverpool akan menjadi penjaga gol nombor satunya.. Beliau juga tidak menolak kemungkinan memilih Szczesny walaupun mengakui ianya merupakan satu pertaruhan memandangkan Szczesny tidak mempunyai sebarang pengalaman di pentas EPL..

"The goalkeepers are great, all ready to play.. I just wait for my decision and you will get it soon.. The guy who plays on Sunday will be No 1.. It is never for definite but it will be a consequence of what I have seen in pre-season.. He has not played one game in the Premier League.. I believe he has huge quality but I believe it would be a great gamble to play him.. Man United play with a goalkeeper who is 40 years old and Chelsea with a keeper with seven years in the Premier League. You need experience at the back.."

Atikah sendiri tidak pasti apa barisan kesebelasan utama Arsenal malam ini.. Apa-apa pun mari kita tunggu malam ini untuk melihat siapa yang akan diturunkan Wenger dan siapa yang berjaya menjadi penjaga gol nombor satu Arsenal.. Malam ini siaran langsung di Astro SuperSports 3 saluran 817 pada pukul 10 malam.. Adios!!

P/S: Siapa yang tiada saluran 817 mungkin decoder anda tidak diupdatekan lagi kerana memang sebelum ini x ada saluran tersebut.. Tapi entah dah berapa hari dah saluran tersebut dah ada..

0 comments:

Post a Comment