11 August 2010

Loan Watch: Watt impresses for Leeds

Kali ini giliran Sanchez Watt pula yang memukau bersama-sama Leeds United selepas membantu pasukannya menewaskan Lincoln City 4-0 pada pusingan kedua Piala Carling.. Aksinya pada perlawanan tersebut telah menyaksikan beliau dipuji pengurus Leeds United walaupun beraksi di bahagian sayap kiri..

"Our wide players were good.. They created space, and we were nice and positive.. They are exciting players.. Sanchez was an influence and made things happen.. They [the wide men] were at the head of a lot of what we did well.."

Namun kali ini Luke Freeman gagal membantu pasukannya mara ke pusingan seterusnya selepas beliau gagal menembusi gawang Crystal Palace walaupun mempunyai beberapa peluang.. Namun sekurang-kurangnya kita tahu yang Freeman masih membuat impak walaupun percubaannya tersasar ataupun meliar..

Spy Atikah memberitahu yang Fulham telah pun menafikan dakwaan yang mendakwa Mark Schwarzer telah memberitahu Mark Hughes supaya melepaskannya supaya beliau boleh menyertai Arsenal.. Fuhh.. Memang lega Atikah dengar cerita ini sebabnya Atikah x pernah gembira dengan rumours yang mengatakan Schwarzer akan sertai Arsenal.. Adios!1

0 comments:

Post a Comment