10 August 2010

Frimpong & Wilshere to play this weekand??

Jack Wilshere dan Emmanuel Frimpong dilihat akan membarisi jentera tengah Arsenal bersama-sama Rosicky ataupun Nasri selepas Song, Diaby dan Denilson serta kapten pasukan Fabregas masih injured ataupun masih belum cergas sepenuhnya.. Namun apa-apa pun segala-galanya akan diketahui selepas staf perubatan Arsenal melakukan pemeriksaan..

Harap-harap Kieran Gibbs, Jack Wilshere dan terutama sekali Theo Walcott tidak akan mengalami kecederaan semasa menentang Hungary lusa memandangkan sebarang kecederaan buat mereka bertiga pastinya memberikan masalah untuk Arsenal yang telah pun mengalami masalah kecederaan..

Namun yang Atikah x berapa gemar sekarang ini ialah apabila media England mula membandingkan bintang muda Arsenal ini iaitu Jack Wilshere dengan hero Sepanyol di Piala Dunia yang lalu iaitu Andres Iniesta.. Bagi Atikah Wilshere jauh lebih bagus daripada bintang kurang ajar Barcelona itu..

Cuma Wilshere masih lagi hingusan.. Atikah yakin x lama nanti Wilshere akan muncul hero baru Arsenal dan England.. Wilshere bukan Iniesta England namun Wilshere ialah Wilshere pemain yang hebat dengan cara tersendirinya.. Beliau mempunyai corak permainan yang pantas, aggressive, defensive, hantaran memukau dan juga cemerlang dalam soal menjaringkan gol dan rembatan juga.. Adios!!

4 comments:

mohd azini said...

nice update!!...thanks for the info...keep ur good work!!

10.8.10
atikah said...

thanks mohd azini..

10.8.10
Mr.Pakong said...

atikah ape ni weekand? wekang ke....weekend le....jangan marah gurau je...

11.8.10
atikah said...

hahah.. x de keja lain dh ke Pakong?? nie mesti kes bosan x tau nk buat apa nie..

11.8.10

Post a Comment