29 August 2010

Manuel Almunia set to leave Arsenal ??

Hasil daripada laporan Pakong, Atikah telah menjalankan siasatan tentang Manuel Almunia akan meninggalkan Arsenal selepas membuktikan kehebatan beliau dengan mengawal dengan baik gawang Arsenal pada perlawanan semalam.. Menurut laporan beliau membaling jersi dan armbandnya kepada fans Arsenal dan ianya bagaikan petunjuk yang beliau akan meninggalkan pasukan..

Namun setakat ini siasatan Atikah berakhir dengan Atikah mendapati ianya berpunca daripada laporan paling tidak boleh dipercayai daripada Goal.com.. Atikah gagal mendapatkan sebarang bukti sama ada dakwaan tersebut benar atau pun tidak.. Namun Atikah akan terus menjalankan siasatan tentang perkara ini..

Buat masa ini Atikah tidak boleh menafikan mahupun mengesahkan laporan tersebut.. Namun apa yang pasti jika Mark Schwarzer menyertai Arsenal, Manuel Almunia akan meninggalkan pasukan seperti kenyataannya sebelum ini.. Namun bagi Atikah Almunia cukup layak kekal di Arsenal lagi..

Kecemerlangannya semalam telah membuktikan beliau telah kembali ke prestasi terbaiknya.. Fans Arsenal sudah sedia maklum apa yang mampu dilakukan beliau jika beliau berada di kemuncak prestasinya.. Jadi bagi Atikah tiada sebab untuk sekali lagi fans Arsenal menghalaunya keluar selepas persembahan bertenaga dan menyakinkan beliau semalam..

Atikah akan postkan berita terbaru sebaik sahaja Atikah berjaya menjumpainya.. Namun buat masa ini Atikah menegaskan jangan ambil kisah sangat tentang berita ini kerana buat masa ini tiada bukti yang kukuh untuk menyokong dakwaan tersebut.. Jika benar sekali pun ianya bukan membawa maksud beliau akan meninggalkan pasukan..

Masih ada berjuta-juta makna apa maksud sebenarnya Almunia melakukannya.. So stay positif.. Selagi Atikah x sahkan berita ini, anggap sahajalah rumours tersebut hanya sampah.. Okey atas pemintaa dari Akke.. Di sini Atikah postkan video Chamakh beraksi semalam termasuk cara beliau membuli si Samba.. Adios!!

7 comments:

Anonymous said...

zzz...tikah oi...thanx sbb letak video nie...
tp..xleh tgk la...

30.8.10
ZAIR13PJS said...

tgk je la kat youtube.

30.8.10
Hero Kampung said...

adoi,, dah tak leh tgk dah aksi chamak tu,,, adoi,,,

30.8.10
sab said...

tahnye..jap je dah tak available.. :(

30.8.10
atikah said...

hahah... sorry.. sebab tu atikah malas nk postkan video.. sbbnya kdg2 ianya akan hilang.. sbb You Tube tarik balik.. So sorry Atikah x boleh nak tolong...

30.8.10
zizie said...

tgk kat arsenal.com la...

31.8.10
atikah said...

zizie.. kebanyakannya yang ada dkt arsenal.com kena bayarlah..

31.8.10

Post a Comment